понеделник, 8 февруари 2010 г.

Днесссссс-08.02.10

Ееее, голямо писане му ударих днеска!!! То не беше есе на компа, което преписах после, де...то не беше домашно по литература по литературен въпрос, то не беше кво ли не....
И този ден мина, пак съм самотна, но вече не е толкова зле. Утре имаме английски за първи път от протеста насам.
Още нещо - Михаела не я пускат, естествено! Оффф, ми пък тогава ще си купонясваме само с милото и Монка! Боби днеска ме скъса от бъзици за черната коса ("чернокоске,айде да се изрусиш") и тем подобни. С Васи, Ива и Стефи си мислехме кой-коя принцеса е :p :D Аз бях първо Снежанка, ама после си поисках Покахонтас. Ива е Фиона.
Лягам си сега. Няма никой в скайпа, а аз що-годе съм си написала и научила. Лека и да се наспите добре!

Няма коментари:

Публикуване на коментар