събота, 13 февруари 2010 г.

От "партито"

Ха, ето че и петъкът и съботата минаха... Монка и Лина дойдоха и си отидоха и аз пак съм сама. Чувствам се болна и ме боли гърба, но поне се позабавлявахме на пързалката. В мола бяхме два пъти (главно заради Монка и безкрайните покупки) и аз осъзнах, че...мразя мола.
Освен книжарницата, киното и Грингос, нищо друго в мола не ми прави впечатление, а напротив-дори ме дразни...А като си помисля,че някои хора ходят там "на шопинг" и някакси това им е любимото място...идват от други градове само и само да се разходят из надутите жалки магазинчета, вместо да отидат на театър или...просто да се разходят из някоя-друга книжарница... Както и да е, на пързалката беше много хубаво,поне след като стигнахме там. Беше малко препядствие да се ориентирам,пък и градският транспорт...Но след като вече бяхме започнали да се пързаляме, някакво момче открадна на Монка шапката и през цялото време се опитвахме да си я върнем (ех,каква хубава шапка). Толкова много пъти падааах...но поне се научих да се завъртам! Така е като те гони хлапе из цялата пързалка...
Стига с глупостите, сега малко снимков материал (из Теранова, петичката трамвай и пързалката) :

1 коментар: