понеделник, 4 януари 2010 г.

Следваканционна депресия...Disney helps!

Ах,вкъщи съм си...и на училище!...
Не съм писала по-рано,защото ме беше налегнала страшна депресия по разделянето с Калоянчо... и с ваканцията! Последният ден на хижата (цял имам впредвид) беше кошмар отначало! Мислих си,че съм най-нещастния човек на света,как не ми се прибира,колко гадни оценки ще имам на класните...но все пак се поокопитих (благодарение на Лина-or miloto,която ми каза да гледам малко Disney филми и ше се оправя)! Така и стана! Изгледах последните три moovita на H2O ;p и после малко от Хана Монтана и ми се вдигна...НАСТРОЕНИЕТО имам впредвид!
Днеска-първи ден на даскало...5-ца по мат на класното (гадост),тъъъъп ден,нямам надежда за ваканция в близките седмици,но ме крепи мисълта,че Монка и Лина ще идват на Сф на кънки и ше се видим (ако не съм споменала те трите си учат в П.,а аз съм в тъпата София...от тая година-кво да кажа,местя се a lot)...
С тате вчера ходихме на "Аватар" и имаше бабки и дядовци,дошли на късна прожекция! Накъде отива светът!...
Остава да кача малко снимки от хижата,ма ме мързи...аре в следващата публикация!
Bye,народе! Тряя вечерям,послее малко ТиВи и накрая ше продължа да препрочитам "Затъмнение" за ен-ти път!...

2 коментара:

  1. Милото always gives helpful advice! И мило, спри да препрочиташ "Затъмнение".....нищо чудно, че си депресирана : D Хвани "Хари Потър", "Дневниците на вампира" или тая поредицата на Дарън Шан (тя е много интересна).. :*

    ОтговорИзтриване