петък, 1 януари 2010 г.

Ах,история...ах,кошмари!

Имах ужасен кошмар! Значи,отивам нали аз на даскало уж е след ваканцията и по история ще правим контролно,вадя аз сега да намеря свободен лист,а другите са почнали отдавна и му казвам на господина да спре да диктува,ама той като идва и гледа-от учебника пада някъв лист,а на него- контролното,ама правено от някъв Пламен и ми вика,че съм измамница!!! Аз гледам и не вярвам на ушите си! Оказва се после,че това не е моя учебник, а на същия този Пламен :D Господинът ми се извинява,ама все пак трябвало да предам контролното!!! Е,как като и една дума не съм написала?!...
Васи,благодаря ти,че ме защити наужким в съня ми! Признателна съм ти!
П.П. Сега след пробуждането ми осъзнавам,че е втори,а още не съм барвала учебник,с изключение на вчера,но то така и не стана!

Няма коментари:

Публикуване на коментар