петък, 1 януари 2010 г.

Тъпо ми е,не ми се и учи!...

Опитах се да уча... Е, не мога,братче!!!
Не знам какво ми стана,ама просто пропускам инфото...
Не съм готова да ходя на училище ощеее... Не ми се прави нищо,не ми се прибира вкъщи...
Няма да си тръгваме от хижата още един цял ден,а пък тук ме е налегнал мързелът!
Наште са на разходка с кучето,аз до преди малко играх с Калоянчо на криеница в стаята!!!
Егаси нервите съм имала,чак се учудвам от себе си!
Ако можеше още няколко седмици ваканция...

1 коментар:

  1. Relax, babe...Идва междусрочна, а после от април какво ставааа. Разпетипетък (не знам как се пише затова е заедно xd) става официален празник т.е. няма да се учи, Великден, пролетна ваканция преди тва, на 24ти май, на 3ти март...половината втори срок е ваканции !

    ОтговорИзтриване