вторник, 5 януари 2010 г.

Скучен ден.Скучен живот,ама все пак ше си излея душата

Тъкмо се върнах от училище.Вечерях,разбира се.Днес нямах пари за следобедна закуска и си бях взела от къщи едно подобно на "марс",с фъстъци...припомних си защо мразя фъстъци...не го ядох.
По физическо играхме волейбол,не нараних никого! Правихме класно по английски...аре,няма да обиждам даскалии ДНЕС! После...взехме два листа и една страница думи по еспанiol,завършихме с есе по бел и превод по ИСТОРИЯ.
Утре ще ме изпитва по биология и вече преговорих старите уроци,остава само новият и да прочета "Прикованият Прометей"...lame!
Нз кво друго за деня ми...обадих се на Лина,щото мн ми липсваше и ми стана още по-гадно като ми разказа за даскалото ни...й (нейното,не мойто вече)...как може да им е толкова яко?!
Липсва миии...
Свърших "Затъмнение",трябва да го върна на Ива! Поисках от Криси "Дневниците на вампира",май самоо тази поредица за вампири не съм чела (но пък съм гледала).Мама ще бъде във "възсторг"!
Аре,отивам да уча по био,после къпане и четена на Прометея ;p...

1 коментар:

  1. милоо, училището си е още твое! за мен си си при мен...скоро мама каза, че ще ми даде пари да дойда на софия да си пазарувам от някой магазин като 'на тъмно' или 'metalheaven'...така че ше го измислим да се видим :)

    ОтговорИзтриване