четвъртък, 29 септември 2011 г.

Летаргия (Sin ganas de vivir)

Отваряте скромното ми блогче и - ОП! виждате, че нещо не съвсем наред...какво ли може да бъде?..Мда, пак смених шаблона! Като не мога да сменя имиджа си, ще променям всичко останало, що е под мой контрол. Revolution of the day: как се надявах тази учебна година да е по-различна (все пак-нова, модерна, единствена по рода си сграда), но - къде ти!..Ние сме все същите стари познати муцуни, разминаващи се с тълпата по коридорите, псуващи наум кабинетната система! Нямаме време да се заядем като хората, да се посмеем на някоя-друга госпожа, да покалпазанстваме (е, затова време някак се намира..).

Само на мен ли ми е някакво смахнато и безцелно? И пиша от дълг (преди не съм го правела чак до такава степен), не от желание! Не ви занимавам само защото няма какво да се каже, монотонността на ежедневието ми е достигнала критична точка, а животът ми буквално се влачи като стара баба. Интересното е, че аз си го правя, аз нямам желание да поемам въздух вече..Ама че депресантно стана, обаче...такъв е животът, драги ми господине!..

Мисля, че състоянието на крайно мизерстване, в което съм изпаднала при животните се нарича "летаргия"- бездействие, безсмислие, БЕЗ< БЕЗ<БЕЗ! Това е положението..остава ми само да чакам по-добри дни и да се надявам, че The Dog Days will be over!
Дума на деня:скептицизъм

1 коментар:

  1. Дам, масово се сменят блог темплейтите (темите) в засивимост от настроението на блогъра, така че нормално. ;)

    А ако се огледаш в блог пространството ще забележиш, че повечето блогове са създадени, защото техните собственици са изпаднали в криза.

    ОтговорИзтриване