четвъртък, 28 юли 2011 г.

I'm back and I'll be back 4 more

ОО, София, как ми липсваше горещият ти дъх на топъл асвалт и спарени чорапи! Как блажено звучат думите, изречени от техниците на Blizoo, които disturb-наха сладкия ми сън: " Мама му дее*а" (докато прекарваха кабелаци и дупчеха яко стената с бормашина).

В нас е малък хаус, не както оставих стаята си, в момента личните ми вещи се мандахерцат в хола, който от сега нататък ще наподобява новото ми " леговище".
Защо?-Защото старата ми розова стаичка се превръща в собственост на Дани (момченцето, което осиновяваме), а аз понастоящем ще бъда преселена в по-обширния ни хол. И..сега местим кабели за нет и телевизия.

Ще ми липсва:
1.
моята градина, моята поляна, моето време навън в градчето
2.моментът, в който се събуждам от песните на баба (спокойно, баба още е със всичкия си, не си пее сама, а разсейва малката ми братовчедка)
3.когато всички са си легнали, а аз гледам луната, подпряла глава на мекичките стълби.
Софти Соф
4.София-не, не нашата свидна столица, а "бебето на кака"

Няма да ми липсва:
1.променливото време-не знаеш яке или слънчеви очила да си вземеш
2.чувството, че не мога да си влезна в zamunda профила и да тегля филми докато компа не издъхне съвсем!!
3.кавгите с баба-оо, какви цветущи изрази си разменяхме докато някой не започне да лее превзети сълзи (тя).
4.задълженията ми по къщата (да мия, простирам, бърша прах)--тук леля би казала: "Не че пък ти се е случвало да ги правиш толкова често!" (разбира се)
5.когато не можех да говоря с приятелите си вечерите (когато те "влизат"), защото баба не може да спи на шум (случи ми се да ме завари, гушнала компа и седнала на капака на тоалетната чиния само и само да не я събудя-сефтее (както казва Мишето))
6.липсата на дълги часове, прекарани в "нищовършене" и говорене по телефона с Йони, Кики или Мишето

Радвам се, че:
1.
си накупих тооолкова много неща (е, винаги може и още, де)
2.прекарах време с братовчедчето си, леля и..баба, да и затова се радвам
3.пробвах и видях толкова много нови неща и оцелях след тази експедиция до непознатото

Тъпо стана, че:
1.не си прочетох книжката, предвидена за това пътуване (колко му беше, ама пуст мързел!)
2.не писах кой знае колко тук, а имаше интересни случки
3.не направих друго клипче, достойно за гледане (само някво, на което се затворих в една телефонна кабина и крещях: "ПОМОЩ")
4.се съгласих да ходя до Лондон сама с приятелка на леля

Иначе, all in all, съм хипер доволна от престоя си във валежна Англия. Не мога да кажа, че "бликам от впечатления" (като първия ми път там), но не мога и да кажа, че няма да ми останат приятни спомени от пребиваването ми зад граница.
Какво да очаквате: (евентуално) сега ще повтарям тази дума много пъти, не се дразнете!


пътуване до Сандански (където ни беше зеленото) с компанията и празнуване рожден ден на Васи, евентуален басейн
***
гостуване на Йони на село, евентуално напиване! (вие ги обичате тия!)
***

евентуално море с Мишето и евентуално забиване с мъже!


като за финал: снимка на мен и Софи
cuuute, huh? <3


П.П. Познайте кой си изкара CAE изпита с B!! B бе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар