събота, 2 юли 2011 г.

I need a man!~


Хора, осъзнавате ли, че вече 1!! година съм необвързана?!?! Това е може би голямата дилема на живота ми-защо (за Бога?!) "мъжете" не ме харесват?? Или по-точно, защо тези, които аз харесвам, не проявяват никакъв интерес към моа? Да, наясно съм, че звучи наивно-хормонално-налудничаво, но какво не ми е наред? (освен факта, че съм скрит потенциален гении с извратено подсъзнание и афинитет към алкохолните напитки)..
Факт-всички дружки от компанията ни single ladies лека-полека се присъединяват към "тъмната страна" (или иначе казано-си намират мъже)...а бедната аз-кво??-нищо!
Разбира се, миналата година септември месец се бях отрекла от "тези изчадия момчетата" след развръзката на летния ми романс. Бях си казала, че не съм готова за връзка и се чувствах прекрасно, но може би не съм била права, може би не съм била готова, но с онова момче...
Каква "Кари Брадшоу" теза ви завързах... Не, наистина-време е да порасна и да се заема сериозно с откриване на подходящ пич! Сега, вярно, че имам доста високи стандарти тип "Раян Рейнолдс-тяло, Деймън Салваторе-сексапил и ..кажете някой сладък и умен актьор-характер", но НЯМА ЛИ СЪДБАТА ДА МИ ОТПУСНЕ И НА МЕН ЕДИН ТАКЪВ ЕКЗЕМПЛЯР?! Кастинг ли трябва да направя?? (не ме слушайте, тук ми влияе силно "Glee")..a btw щом тая откачалка Рейчъл успя да хване гадже като Фин-защо да не мога и аз?? Аз съм по-леко параноична и истерична, и къде-къде по-привлекателна (и скромна!)..
Айде бе, мъже! Къде се дянахте??... О, ужас....да не си остана стара мома като Сю Силвестър?!?! ПОМООООЩ!!

1 коментар:

  1. Radiiii,Wayyyyyyyy i az se izmu4vam ot lipsata na nqkoi pi4 do men ii pozdravlrniq za glee i az se sravnqvah s Rei4al ama vse pak az ne moga da peq a i ne u4astvam v klubove s mnogo mom4eta. E ne ni ostava drugo osven da 4akame i da se nadqvame.
    Vasi

    ОтговорИзтриване