четвъртък, 14 юли 2011 г.

About time!

Да започна ли с обичайното-съжалявам, задето не писах..беше от мързел..дъра-бъра!..
И мда-знам, че това е моят блог и мога ако искам и да не пиша, нооо чувствам отговорност към вас (тук ли стее?)!

Така-ето какво изпуснахте:
1.големият ми пазар за неща ме остави на произвола на съдбата с по-малко от 10 паунда в "джоба" и още около 15 дена престой. (за незнаещите-10 паунда се равняват на около 20 лева, но се харчат като 10 ;D)
2.roadtrip-ът ми до Лондон беше pure disaster..Нека не започвам просто-исках да напиша един дълъг пост, отнасящ се до двудневното ми отвратително пребиваване в столицата на Англия, да излея мъката си, да изцедя цялата отрова, насъбрала се от гадните ситуации, в които попадах...но с течение на времето бясът ми мина, и дори не помня защо ревах като първокласничка в банята когато ме попитаха как е минало...Ако наистина искате да си тровите живота с моите многобройни цветущи оплаквания-моля, драснете един коментар и аз ще се опитам да ви разкажа колкото се може най-въздържано за премеждията си!
3.днес пак ходих на "мойто място":
Но престоят ми беше саботиран от една мляскаща се двойка..и (обърнете внимание!) тази двойка се състоеше от една баба и един дядо (на буквално 100 години!!)...Това място никога няма да бъде същото (и както каза Йони-ще ми трябват поне 2 години терапия)!..
4.Also, станах причина за т.нар. "drop and ninja vanish accident" в супермаркета днес. А именно-drop се състоеше в изпускане на едно кисело мляко,което се разпльока като..кисело мляко на земята, а 'ninja vanish" означава, че се изнизах чаааак до последната каса и си плюх на петите след като платих за 6-паундовото си суши докато една служителка оглеждаше магазина за обвиняеми (аз гледах виновно в краката си)...

All in all, "лятото" (ако може да се нарече такова) минава скорострелно и неусетно. Или само на мен ми се струва, но летата ни не стават ли от смотано по-смотано?? Както и да е, важното е, че аз имам вас и вие имате мен..и в моменти като когато гледахме документален филм на българска журналистка, живееща в чужбина, представящ проблемите на проституцията и трафика на жени от Източна Европа, аз се хилех като идиот на плакатите на Бойко Борисов, заснети в кадър, си мислех как точно сега искам да ви споделя комичността на ситуацията..Мда, може да не пиша често, но (повярвайте ми) често си мисля, че трябва да пиша...

само аз ли забелязвам жената, забила муцуна в задните части на статуята? xD gotta love the British Museum!

разбира се, не пропуснах да заснема голо мъжко тяло
(мускулесто, i may add!)

обядът ми, струващ цели 12 лева-и после що нямам пари!

ии сметнах, че трябва да се полюбувате на моя снимка в лондонското метро!
Ами, аривидерчи от една "мома англичанка"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар