сряда, 13 април 2011 г.

XOXO

Хола, приятели! Най-сетне се завърнах (или по-скоро най-сетне преодолях мързела си да ви пиша). Мина доста време без да сте чули нещо от мен цяла ваканция, но няма да ви отегчавам с миниатюрни подробности. Мисля само да спомена няколко опорни точки в цялото ми преживяване в Полша. "До Полша и назад" би казал дядо Алеко, но сърцето ми остана с вас, макар физически да бях далеко. ("Клюкарката" ми се отразява на стила, не мислите ли? ;D)

БЕШЕ СТРАХОТНО, ЧЕ:
1.Се запознах с Ива и госпожа Методиева (и двете са големи шматки и супер много си допаднахме) изненада за Мери-->познай за коя Ива говоря?..оказа се, че ни е обща позната, каза че и ти си аниматор (проучи и научи).
2. Се возих на влак в истинско купе! (голяма фенка съм на пътническите влакове)
3. Се отървах от отвратителната си депресия-ваканцията, прекарана с нови хора и въобще сред хора действа като "wake up call".
4. Вникнах в един по-друг свят. Разбрах какво е да си в чужбина на Балканите (честно да кажа, България не е толкова зле, колкото си мислим) странен факт-->в Полша дори учителите по английски не умеят да говорят английски като хората!!!
5. Опитах нови неща-включително нова кухня (ядат много готини неща-зеленчуци, плодове, и ядат МНОГО)
6. Се смях толкова често, че ми се образуваха плочки на корема!! ;D
7.Зарибих и Ива по "Gossip Girl"-нещо изумително!
8.Си прекарах невероятно! Дори малките отрицателни йони не ми повлияха по никакъв начин-всичко винаги беше розово!


БЕШЕ ГАДНО, ЧЕ:
1.Си изгорих корема с чай в така обичания ми влак (защото друсна)
2. Се изложих на няколко пъти пред Клаудия (домакинята ни в Полша) като се пребих пред приятелите й и като не знаех как да "оперирам" душа й.
3. На моменти подлудявахме госпожата (особено по време на ядене)
4. Се разболях, защото ме надуха яко полския вятър (+ KFC леден шейк = болна съм)
5. Лещите ми постоянно ме дразнеха и не можах да гледам мюзикъла "Коса" (проспах първата част, но след антракта гледах и ми искаше да не съм, защото по време на една от халюцинациите на главния герой, всички се съблякоха чисто голи!!)
6. И госпожата и Ива се съгласиха, че съм кекава! (защо всички ми го казват?)
7.Не можах да си напиша пътеписа (нямах нет, а и нямахме време-все бяхме on the road)

БЕШЕ ЗАПОМНЯЩО СЕ:
1. Когато с Ива писахме глупости в Google Translator от английски на полски и учителя по информатика (т.нар. "ММ" ) ги видя през рамото ми (голям срам, защото се отнасяха до него!)
2.Когато гаджето на Клаудия се беше напил и се съсипахме от смях на английския му (който звучеше горе-долу така:)
Ю прити гърлз-гоу ту бед, ай гоу хоум нау! Ради, Ива-прити гърлз кис, кис! Гоу слийпинг, сори, сори!

3.Когато госпожата изтърси, че няма вана за морските соли, които си купува и ще си слага в леген! (огласихме цялата улица!)
4.Когато за малко не паднах върху един миризлив клошар в автобуса (спомням си как с Ива крещяхме "Въздух, въздух!", като слязохме)
5. Как опреличавахме  малките полячета на герои от Gossip Girl.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ:
Ето ме в България-да, липсваше ми! Но съм болна, но съм различна, пълна с впечатления и празна откъм мисли. Наистина, вече не мисля, главата ми отвътре е бяло платно, сърцето ми е щастливо, но твърде спокойно, за да се нарича сърце.
И все пак аз имам любов, която да дам. Мога да го изцедя за последно и да кажа:
"Обичам мама, тате, приятелите си, обичам даже и страната си, обичам много и вас-които четете и се разпознавате в мен!" 


You know I love you:
xoxo, 
guru_girl*
водната кула в Гора

аз и Ива в пожарникарска кола

аз и моят папарак ;D

ама колко съм самовлюбена-само мои снимки ви показвам!


3 коментара:

  1. wow, strahotno! radvam se che si se opravila ot depresiqta.. ениуейз zapomnqshtite se sa mn mn zabavni :D a tova s uchitelq - unikalno (rofl)

    ОтговорИзтриване
  2. Hiiiiiii Radiiiiiiiiiiii!!!
    Opravqi se burzo vsichki te chakame. BTW koi e paparaka i kakvo ste pravili v pojarnikarska kola?
    Pozdravi
    Vasi:)

    ОтговорИзтриване
  3. hahha, mersi za pojelanieto!
    paparaka e u4ili6tniq fotograf, koito me presledva6e :D
    a ina4e razglejdahme pojarnata im, ta zatova i kolata :D

    ОтговорИзтриване