четвъртък, 14 април 2011 г.

AAAAAAAAAAAAAAAз ще...убия някой!...Търся отговори!!

Пробив в системата-ОТНОВО (и пак от същия човек)! Какво да кажа-имам майка полицай! Apparently се е "натъкнала" на блога ми..и не знам какво да правя! Да го закрия? Отново?..

Ами, вие какво бихте направили, ако знаехте, че майка ви чете всичко, което се случва в живота ви? А? Не ме разбирайте погрешно, но..някои неща трябва да остават тайна за родителите! Ето сега това променя всичко, аз няма да мога да ви казвам какво всъщност мисля, какво чувствам, какво наистина става! От..страх, от срам. Няма да мога да бъда себе си, разбирате ли?

А как само не ми се сбогува с блога! Той е моето чедо от две години, започнат на шега, вдъхновен от Лина, подкрепян от приятелите ми, свързващ ме с много други хора!.. Моят дневник, който не бива да оставя, за да не ви разочаровам, за да не съм незначима отново! Да не съм сърцевина в черупка!..

Но трябва да го направя! Просто трябва! Наистина съжалявам, но предпочитам да загубя вас, отколкото да загубя себе си. Да не мога да ви споделя всичко...Мразя да става така! Това е все едно майка ви да открие дневника ви (а тя го е правила), в който сте дълбока, проникновена, а не глупав тийнейджър, но също така има безброй малки тайни, скрити бисери, които са си само ваши.

Разбирам, че поствайки тук значи, че всеки може да прочете това... Но явно не съм помислила върху този факт достатъчно!

Финални думи:
Не знам какво да правя..моля, кажете ми! За сложа край? Да кажа сбогом? Или да пиша за незначителни неща, които никой не ги интересува?
Да сменя блога? Отново?? Но аз обичам толкова много рожбата си!
Какво да направя? Какво??...

4 коментара:

  1. Ami ima 1 opciq koqto ograni4ava 4itatelite na bloga ti, t.e. ne vseki moje da 4ete. Ti opredelq6 hora na koito da im e pozvoleno, noo puk taka gubi6 fenove, koito da sneek-vat tuk tam. Ama opredeleno ti zabranqvam da go zatvarq6!!! Sloji otgore na bloga 1 golqm nadpis "ZABRANENO ZA RODITELI" i se nadqvai da se spazva ;D -Iva [klasa :p ]

    ОтговорИзтриване
  2. Майка ми чете блога ми и профила ми в едно23 :) Още съм жив! :) И споделям всяка една глупост, която ми идва на ум :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ако искаш, може да си смениш url адреса, обаче не знам дали ще проработи.
    Само не го затваряй! Обичам ти блога пък! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Ne e 4estno!!! Maikati trqbva da znae, 4e ako ne6to q interesuva trqbva da te popita i ti 6te i kaje6. Moqt suvet e da pogovori6 s neq da i obqsni6 4e ne krie6 ni6to i se drazni6 4e 4ete bloga ti za6toto ne e prednazna4en za roditeli, za6toto ne e napisan s uvajitelniq ton koito te zaslujavat, a i roditelite ne sa vun6ni hora za da nau4avat kakvo stava s deteto im ot internet.
    Vasi

    ОтговорИзтриване