четвъртък, 31 март 2011 г.

13 reasons why

Ама как само си прекарвам ваканцията?!...Нямам никакви пари, а не ми се бърка (отново) в сейфа (колко яко, а?-имам сейф, вграден в речник по английски) ОТНОВО! И..нямам къде да отида...спя до обяд, не излизам никъде, лакирам си ноктите по седем пъти на ден!...Полудявам, казвам ви!
Знам, че мога да правя толкова много неща със свободното си време, ето например утре ще играем пинг-понг някъде си, но ДНЕС? Днес ще..продължавам да гледам филмите на Батман и да живея на тъмно като някой...прилеп! Вчера си купих една книга, казва се "13 причини защо" и се разказва за Хана Бейкър, която се самоубива и преди това записва на касети 13-те човека, които са станали причина за решението й по някакъв начин. Книгата е яка, разказана от гледната точка на Клей, момче, попаднало в списъка, и на самата Хана.
Мама каза, че  е депресираща и аз използвах момента да й кажа: "Лъжкиня" (сещате ли се, от списъка?) . Беше доста странно, мама само ме зяпаше и аз я зяпах...после откачи, че печката не е работила. Wеird, a?
Тъй като още не съм получила отзиви за видеото, с което ви поздравих, предполагам, че не ви е харесало, но what ever... И без това беше на майтап, все пак съм ви поздравявала и с много по-странни неща като например откаченото ми стихотворение за сънищата...
И като казах сънища, честно-сънувах нещо много притеснително! Сякаш излязло от роман на Стивън Кинг, но нека развия идеята и тогава ще научите!
Е, до свиденя! Ваша, Ради.

Няма коментари:

Публикуване на коментар