четвъртък, 6 януари 2011 г.

Остра вирусна тъпотия

Вече трети ден мързелувам вкъщи, гледайки "Спартак: Кръв и пясък" (мини сериал с много бой, кръв и....перверзии...ама така са си били едно време!)
Днес посетих болницата отново, тъй като коремът започна страшно да ме боли. Взеха ми кръв (от другата вена) и дъра-бъра. Оказа се, че са намерили някакви левкоцити и настояха да ме задържат на система за 2-3 дена! А аз като зароних едни сълзи и сополи...човек да ме пита защо рева?! Работата е там, че баща ми замина командировка, а мама не може да се измъкне от работа и...аз не искам да седя САМА в болница, с някви противни дълги игли, които капят в мен разни опиати!
Ревах, ревах и накрая ги склоних да пия някакви антибиотици. Не ме притеснява, че съм толкова болна (диагноза-остра вирусна инфекция, причинена от настинка), а че изоставам от училище! Ето да речем по физика-давала е подготвително за контролното, а аз (тъй като не съм била и на двете)-ще се осера! (съжелявам за израза)
А да не става дума за математиката!
Но нека не ви потискам с моите маловажни за вас проблеми. Не започна разказа си за Нова година (благодарение на Васи-на нея можете да се сърдите, че ви тормозя с тези пубер-глупости)
Стаята беше ПЪЛНА с момчета. И дим. И силна музика. Да, всички ме огледаха (ааааа-топ новина извън историята-Кики ми писа преди малко, че класното ми по литература не е оценено, защото класната (кексчето) не е могла да ми разчете!!! е това ми се случва за 2-ри път :D:D:D) Знаете ли какво...не ми се пише сега по тази тема... (сориии)
Айде, до следващата публикация (о,пожелавате ми бързо оздравяване-мерси,мерси!)
П.П.Утре сутринта пак съм на преглед! Ще ми вземат кръв! ОТНОВО! Този път от пръста (както казах на Кики-само от ...(да кажем носа, римува се) не са ми взели! По ръцете приличам на някой наркоман...Боц оттука-боц оттам ;p

2 коментара:

  1. trqbva da se zasramq.. tolkova vreme ne sam vlizala che ne sam ti pojelala barzo ozdravqvane. A ti veche pochti si ozdravqla. A, ami tooo pochti pak se broi - dano ozdraveesh oshte po-barzo (i napalno)!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване