неделя, 12 декември 2010 г.

Аз и Йони

Чудно е как с човек, с когото не си се виждал от 3 години, не си се сетил да си направиш и една-едничка снимка!! Ама-човешка простота (gotta love it*)...Та, умното ми Йони ме навести в мразовита София (ха,  малко е трудно да пиша поста, докато Мишето ми чете някаква критика за Дон Кихот...). Наядохме се като бели хора (Subway), направихме си чаено парти (с мляко-на Йонелка й хареса, но в същото време гледахме American Pie-сещате се, сцената с бирата, и....чаят й заприлича малко или много на...******, особено заради млякото, и...дотук с чаеното парти!)
Разбира се, говорехме си дооо 1-2, но тя трябваше да става рано...след това изпита й свърши (бил лесен, стискам палци*) и...не успяхме да се видим повече. ТОй се беше проточил доста, дори повече от предвиденото време за нас да висим в мола, така че хич не се видяхме! Е, винаги ще можем след още 3 години!...
Междувременно аз навестих сестричка (за Коледа й купих меченце, лилава блузка на Мини Маус и коледна шапка...кой е като нея...), а тя в отплата ми засмука носа!! Ама честно, не стига че в началото ми се сърдеше, че не ходя по-често и от инат ни наду главата, а после не щеше да се отлепи от мен...с последици-моят мил, олигавен от бебешки лиги, нос.
Иначе расте като...една голяма усмивка! Коса още няма, зъби-не мога още да се произнеса..
Случка на деня:
Тъкмо си седях на спирката и си мислех, че гълъбите не се изобщо тъпите животни, за които ги смятат, едно от тези крилати създания ми профуча над главата БУКВАЛНО, даже ми докачи шапката!... Мне, тъпички са си...
Гу-гу*

Няма коментари:

Публикуване на коментар