четвъртък, 9 декември 2010 г.

Две тела-един мозък...или новият (първият блог на Мишето)

Скъпи приятели, Мишето ми се "обади" по скайпа с една интересна новина-направила си била Б-Л-О-Г!! Е, то не е чак толкова рядко срещано (дори on the contrary) , само колко ваши приятели си имат сигурно, та дори може би с част от тях сте се запознали в интернет! (Кики например се познава с двете си най-добри приятелки от Уич форум) Но,е,за мен е новина! И съм горда да отбележа, че във втората й публикация присъствам косвено! Ето, ако искате да надзърнете в нейния новооткрит блог: Bloga на Бухчо
Иначе, аз съм добре, получих ПЪРВОТО си истинско писмо от Йонелка!!! И съм на седмото небе (Йони, благодаря, благодаря! :*)
С тайфата си правим планове за Неделя...планирала съм библиотека следобед и чаено парти, но още не сме решили... Сестра ми проходи (имах предчувствие), кексчето не ми хареса есето за скуката в училище...ами, ряпа да яде!!
Айде хорица! Ба-бай и до следващия пост! (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар