събота, 10 юли 2010 г.

На голф игрище-за рожден ден

След 5 часа път до Балчик, наййй-после пристигнахме в хотела на голф-игрището "The Lighthouse". Стаята се състои от хол с вградена кухня и мини-бар+плазма и нет+балкон, две спални и две бани (едната-моята, е с душ кабина, а другата-с вана). На мама изведнъж й се допи RedBull при положение, че никога преди май не е пила и аз й се скарах, защото харчи пари напразно. Тя, разбира се, започна да остроумничи и изтъкна, че може да прави каквото си поиска. Възрастни.
Изкъпах се (мисля, утре, когато си тръгнем, да взема малките бутилчици от банята-обожавам ги) и се облякох за рождения ден (не,не сме тук за голфа, а сме да рожден ден на някакъв приятел на тате). Споменах ли, че си направих меден кичур? Даа,отпред. И хич не върви за официални мероприятия, но пък за тийнейджър е "вървежен". 
Сега си мисля как мама няма да ми даде да дойда на партито, защото не си нося официални дрехи и с начупената с пяна коса и този кичур приличам на цигане.
Ами,много ми пък дреме. Аз тогава ще си гледам някой от вчера-изтеглените филмчета и ще пресуша мини-бара. Тийнейджъри.
Хайде,затварям, че тате вече любопитствува какво толкова пиша.
И съм скапана от часовете път.
Ба-бай!

Няма коментари:

Публикуване на коментар