събота, 15 май 2010 г.

FREAKING

OMG, OMG, OMG!!! Йееей! АЗ-СЪМ-ОТКАЧИЛА!!!
Значи,отивам на sleepover, още не съм готова, трябва да тръгвам след малко, а седя на пода и пиша... Не мога да те взема, лаптопче, защото в Ива няма безжичен (и за онези, които измислят някакво мъдро решение как да го свържа  с нета там-ОСТАВЕТЕ МЕ НАМИРА! има и такива като мен, които не разбират почнти  нищо от съвременни технологии, но поне притежавам не малка част от тях (имам прякор Ради-Техниката), моля,моля!
Какво стана с контролното ли (едва ли ви интересува), но все пак- въпросът ми беше на управлението на Симеон (знаете-Златният Век и прочее) (или пък не знаете :D:D) и се справих чууудничко, освен факта, че писах една битка,която изобщо не е там... Като знам страшника по история обаче, мамо, тате, пригответе се за тройка!...
Връщаха ни там разни контролни (английски-най-високия резултат-не че се хваля)...
Защо откачам ли?
Защо?
АААААААААААААААа, ами, вижте сега... 100 ЧОВЕКА СА РАЗГЛЕЖДАЛИ БЛОГА МИ!!
Вярно, че не исках дори никой да го чете на първо време. Държах си го като нещо катооо онлайн дневник, макар и да звучи по момичешки (да знаете,  че мога да се държа и като  момче-много момчета приятели си споделят с мен момчешките си проблеми)... Отплесвам се, но това е защото съм щастлива!
Случка на деня: Качих се в дванайсетка тролей и тъкмо да си маркирам картата, виждам, че съм я забравила в нас! Вместо да си купя билет, аз слизам!!! Ииии чакам нещо друго, което ме кара до тъпото метро... Не знам защо го направих това... Можех да си се возя и без билет (ако някой кондуктор чете това-съжалявам, не исках да го кажа :d ).
Друга новина-купих си сини лещи с диоптър за 60 лв!! Оказа се,че не мога да ги нося, защото са ми големи! (Да, явно има такова нещо като мярка на лещите...)
bTW, не знам защо като си ходих вчера по улиците хората ме гледаха странно... може би защото бях с розова блуза, а около мен имаше мнооого хора с тениски на ACDC... Каква е тая вражда бе, хора?? Поне не слушам чалга или джас (примерно)...

Няма коментари:

Публикуване на коментар