събота, 30 януари 2010 г.

Един от онези

Днес е един от  онези дни,както казват в рекламите по телевизията и се чувствам сууупер зле. Не стига това,ами и пр малко ходих на фриз**ор (тъпата ми клавиатура няма ер-малък,а аз днес съм прекалено тъпа,за да разбера откъде да си сложа другия български на languagebar-a),та за нищо и никаква пострижка се охарчих с 15 лева!!!
Баба утре е юбилейка и й купих пантофи и лилава теменужка в кошница. Освен това купих нови слушалки за компа,защото на старите само едната страна работеше (пак 15лева) и какво се оказа...че клавиатурата е скапана и на новите пак се чува от едната страна!!!
Единствената ми сполучлива покупка беше на две книги : "Тръпка" и "Измамена" (вампирска и върколашка). Мама ми беше забранила да си купувам такива, ама не се сдържах....муахахахахаха!!!
Почнах веднага "Тръпка" и да си призная-доста ми харесва, няма оня смотан тийнейджърски смеховат акцент като в "Измамена" или Дневниците...
Това е за сега, довечера непременно ще пиша пак (все пак ще съм на лаптопа).

Няма коментари:

Публикуване на коментар