петък, 22 януари 2010 г.

Това се казва отпуска по...шопинг

Добре, значи вчера с бащата ходихме на Варна (независимо, че би трябвало да съм на даскало) за очите ми. Предписаха ми лещи (рофл). Каква е философията-щом се живее в софия-се ходи на доктор във Варна! Ако се живее във Варна-то непременно се идва в София! Днес също не съм на училище, защото онези взели и ми написали бележка и за днес, така че аз си викам да не ходя... Трябва ми време да свикна с лещите!!! ;p
Почти са ме оформили и замирам от скука в часовете. Книгата на никъде не върви.
Вчера ми сложиха капки за уголемяване на зеницата (приличах на гладен вампир)-препочъчвам ги на вс, които си падат по мазохизма-не само, че те щипе яко окото,не виждаш на близо и на далече,а само по средата,ами и не можеш да понасяш слънчева светлина и трябва да ходиш като чумав сред улиците,мижащ, или в най-добрия случай със слънчеви очила.
Днес с мама ще се отдадем на шопинг и кино. Като никога тя си е взела отпуска.
Ще се опитам да напиша още една-две глави довечера, но се питам има ли смисъл...
Защо изобщо започнах? Ха,мама се сби с кучето. Резултатът-нови джапанки за муа.
Цитат на деня : " Ако искам да прочета нещо добро, си го пиша сам."- Марк Твен ли беше...? (предадено от Васи)

1 коментар: