събота, 23 януари 2010 г.

Малко откровеност и място за благодарност:

Ето няколко факта за мен,които не съм повдигала на въпрос:
1.ако бях животно,щях да съм хамелеон (не искам,но просто знам)
не бих си избрала,ако можех да избирам,щях да съм нещо по-грациозно,по момичешки.
2.всеки ден съм различен човек,не мога да го овладея.
3.не знам защо пиша за неща от ежедневието,като има толкова много други,които ме вълнуват.
4.имах невероятно детство и искам да върна времето назад.знам,че е несправедливо,но в същото време искам да порастна.
5.винаги съм недоволна напоследък,живея в миналото,а настоящето го карам на принципа "Ден да мине,друг да дойде".
6.утре вероятно ще съм на съвсем различна вълна и написаното ще ми се струва детинско и глупаво.
7.сменяла съм толкова много детски градини и училища,че вече не помня най-същественото-приятелите си.
8.като малка исках да стана певица.имах си въображаема група "Денлазис",в която уж пееха шест момичета.
9.понякога си мисля,че аз съм единствената на света,а останалите са проектирани роботи или нещо подобно.
10.не вярвам в Господ,не разбирам възгледите му.непонятно ми е как е устоен света.
11.като малка усещах атмосферата на всяко място,на което съм била и това сега ми липсва.нищо не е такова,каквото беше тогава.
12.не понясям да стоя на едно място.не мога да редя пъзели,да играя шах (защото ми омръзва),дразни ме рубик-кубът,защото всички в класа го редят.
13.когато вървя сама по улицата си пея (но първо гледам наистина да съм сама).
14.когато съм на село често ходя на гробищата и плача.
15.обичам да наблюдавам телефонните жици.когато на тях са кацнали птички,си предстявям,че по тях може да се напише мелодия (сякаш жиците са петолиние).
16.не познавам нотите,от което се срамувам.в училище винаги си ги пишех предварително с молив.
17.обичам да спя,за да сънувам,сънищата ми са единственото,близко до магия.никога не искам някой да ми обяснява,че се дължат на ензими или тем подобни.
18.не харесвам математиката.геометрята особено.
19.не мога да рисувам много добре,но понякога изпитвам огромно желание и си драскам разни портрети.
20.на бюрото ми в момента има книги,тетрадка по математика,дискове с филми,моливи,албум с любимите ми детски снимки,Активия,ролка за коса.
21.като казах ролка за коса,в четвърти клас не можах да си присъсвам на рециала по английски език,защото в последния момент се сетих,че съм оставила ролките за коса да врят на печката вкъщи.
22.играла съм на околко десетина или повече представления в театъра на Разград. 2006 май спечелихме второ място на националния в Каварна и трето в Русе.
23.не искам да остарявам.имам алтернатива за това.
24.обичам да слагам точки,защото се чувствам красноречива по някакъв начин,а също и в трети клас госпожата ми беше казала,че изреченията ми са прекалено дълги понякога.
25.искам да се извиня за характера си в ранното си детство.по-специално на едно момиче,Нона,задето се държах така грубо.още не ми излиза от главата.
26.лятото след пети клас се влюбих като че ли за първи път на лагера.постъпих глупаво и съквартирантката ми ГО отмъкна...съжалявам и до днес.
27.най-страшното място за мен в една къща е не тавана,а мазето.
28.обожавам да плувам.понякога си въобразявам,че сирените в морето ме викат.пробвала съм да се удавя.
29.едно момиче в детската градина ме накара да ям сапун,а после ме наклевети на госпожата.
30.Ето и приятелките ми,които оставиха следа в живота ми (по хронологичен ред):
Деси (русата,1-ва детска градина),Боби (същото),Елена (втора детска),Снежана(трета и от първи до четвърти клас),Мария (от блока),Ирри (безкарайно ми липсва) и Кали (мразя се,за това,че съм я забравила),Симона,Катето,Галя. Деси(от село-най-хубавите моменти от детството). Групата на "чавките",както татко ги нарича (момичетата от Разград):Йони (благодаря ти,че си таква,каквато си),Верчето(често не оценявах приятелството ти,но вече знам,че е незаменимо),Юлка(за мен-сестра),Сузка(до мен и в трудности и във веселия),Кристин(човек,на когото мога да споделя най-съкровените си тайни),Валя(нямам думи за благодарност).
Разбира се-Монка,Лина и Миша!!! Както и малкото Йони,Илиянка и Ина.

Искрено благодаря за това,че сте били до мен и някакси сте повлияли на живота ми!

3 коментара:

  1. 21.като казах ролка за коса,в четвърти клас не можах да си присъсвам на рециала по английски език,защото в последния момент се сетих,че съм оставила ролките за коса да врят на печката вкъщи.
    25.искам да се извиня за характера си в ранното си детство.по-специално на едно момиче,Нона,задето се държах така грубо.още не ми излиза от главата

    pomnq wsichko :D
    osobeno twa s pechkata :D
    i ti mi lipswash!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Мило, мерси мнооого < 3 Обичам те ! И мило, имам още следи да ти оставям в живота, или поне се надявам де...

    ОтговорИзтриване
  3. радинке радинке,изообщо не си мисли че ще
    се оставим да бъдем забравени : ))
    изобщо не знам сега къде си и какво се случва с теб,ооообаче..не знам какво :Д трябва да намерим начин да се видим : ))

    ОтговорИзтриване