сряда, 22 юни 2011 г.

Ради забавя, но не забравя...

Всеки божи ден се прибирам вир-вода! Не от жегата, а от "церемонията по кръщаване", която се случва последния час. Някак все сме се скарали с някое от момчетата и се обливаме обилно с вода. Всъщност, като се замисля, ние тая вода си я купуваме само и само да се умокрим! Та, ежедневно аз крача saokin'wet към спирката на трамвая, и за непознатите се превръщам в "момичето, което винаги е мокро". Ужас...ами ако бях РУСАЛКА?!?

Иначе, можете да се гордеете с мен...вчера стоях до 2 часа и писах!! Мда, имах внезапна муза,  която изчезна също толкова внезапно...но "нещото" като по чудо няма да го поствам, защото е прекалено лично и за първи път не е фантазийка, а съвсем продиктувано от това какво се случва в моя живот...
Шанс...Интересното, обаче е, че вчера беше едно, а днес ситуацията е съвсем, съвсем друга и няма смисъл да го продължавам...Язък бих казала! Ето какво получавам в замяна на това, че пиша неща от реалния живот...

Да ви се похваля, днес бих Боби на сантасе!! Нещо невиждано в историята на Боби като играч...казвам ви, гадината му мръсна е играл с всички и още не беше намерил "майстора си", но ето, че съдбата най-сетне ми се усмихна...за кратко! Тъй като след това той ме би на покер и си спечели 3!!! желания, кое от кое по-злоради и изкилиферчени!
Ето например номер 1:
Трябва да напиша на стената си във facebook нещо подобно (защото загубих листчето, на което той го беше написал):
"Боби, ти си най-красивото, прекрасно момче, което познавам. Много искам да бъдем заедно, но не може, защото ти не ме искаш...Поне ме научи да бъда поне наполовина добра на карти като теб! <3<3<3 :*:*:"


Да бе! Това ще го напиша точно през крив макарон!! (btw какво. the hell, значи този израз, anyway?...)
А резултатът от цялата история с мокренето и изгубената игра на покер беше уникално раздраните до кръв ръце на Боби (с молив и какво ли още не).+ правене на "кървавата пътечка" (сещате ли се-тая, дето ти тероризира ръката до краен предел?)

Така е като ядосате моя милост! ;D
BTW, сега се сетих, че въпросното листче е в купчината бележки в какви мероприятия сме участвали (за да се включат в характеристиките)...които предадохме на класната!...Изненада я очаква.... ;D

Няма коментари:

Публикуване на коментар