четвъртък, 27 май 2010 г.

Треска по класни?

Последните дни са ми като ваканция!! По цял ден си гледкам филмчета и изобщо не се притеснявам за класни и дъра-бъра. Днес ще излизам с приятели, вероятно ще гледаме Принцът на Персия. Добре де, притеснявам се... Заради математиката...тя е утре....а не съм ходила на  урок, няма  и да ходя... Не знам сега! Щото първия срок имам петица, а втория -две шестици и четворка по средата. Те ни смениха госпожата, де... Мисля си, че що-годе ги разбирам тия косинуси и синуси (въпреки, че се разсмивам всеки път щом им чуя имената)...Другото което е-историята.. Да му се незнае там-както ме мрази господина,така ще ми фрасне тройка, само защото без да искам съм писала грешна битка на Симеон (но всичко останало ми  е перфе)! Класната пък взима класното като изпит (който е изкарвал двойки, а има шестица на класното-шестица за годината...и обратното), ще правим ДВЕ класни по английски, защото двете ни госпожи не се разбират добре и всяка си знае нейното... Радвам се поне, че тъкмо когато не бях учила по география, а трябваше да ме изпита още веднъж, той си напусна работата и сега май ще ни оформя друга госпожа, която няма да изпитва (тоест, ще си остана с неопетнените шестици)! Аз...аз май трябва да порешавам още малко задачки, вместо да драскам тука...
айде до свидение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар