понеделник, 10 май 2010 г.

"Ваканция"?!


Защо сега останалите наричат изминалите четири дни (два, от които събота и неделя) ваканция? Какво значи "Как си прекара ваканцията?" ? Ама за каква ваканция става дума, егаси?! Както и да е. Тъй като леля се върна от Англия, ние се натоварихме и заминахме за Ябланица!!!
1-ви ден: Оф,беше толкова мрачно и подтискащо. Улиците, по които съм вървяла сама толкова пъти лятото, а и не само, изглеждаха...селски и тъжни, че не съм ги посещавала от дълго време!... Нищо, аз отново ги обиколих, just like I used to... Дъждът си валеше, пък аз просто си се разхождах с чадъра на баба и mp3-то. Някакси се надявах да си  припомня онези дни, в които излизах на пътешествие из непознатото и ми беше толкова увлекателно!...Припомних си го, но не го почувствах пак. Детството си е детство.
След това исках да си легна в горната стая с книгата, която наскоро си купих "Стъклени къщи" (странна, засега не ми допада особено), но съдбата бе решила друго. А именно да стана жертва на "събора" на семейството ми. Представете си родителите ви, баба, дядо и  леля ви, да се съберат на маса, за да ви обсъждат. И то не по добрия начин, ами ей-така, защото просто прехвърлят темите, да ви се накарат час и половина, как ходите прегърбени!!! Безобразие! Няма да ви отегчавам за развитието на нещата, но само ще кажа, че ревах.
Последва обаждане за Йонелка, благодарение на която се справих с желанието да удуша някого.
Срещнах "тайфата"! Не знаех, че всички са се събрали! За вас, на които не ви говори нищо коя е "тайфата", пък и не  ви пука особено, само ще кажа, че става дума за всички онези деца (момичета  и момчета), връстници и не до там, които напускат софийските си домове по време на т.нар. "ваканция" и ядосани на училището, копнеят за малко селски живот при бабите и дядовците си.. Останах да спя там (т.е. на вилата)  и по погрешка се прибрах половин час по-рано.... Разхождахме си из гробищата, пяхме както едно време, събрахме се на един изоставен строеж, където ме накараха да танцувам хип-хоп. (излагация) Другото са подробности.
Новина на деня: Боби има разтройство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар