вторник, 27 април 2010 г.

:O:O:O:O:O:O

Направих го!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(И преди да зяпнете с отворена уста пред екрана, искам да кажа, че става въпрос за нещо различно)!

Изпратих някои от нещата си на едно радио, което провежда конкурс за ученически творби. Кексчето ми каза (тва е прякорът на класната, която се казва Магдалена, а на испански значи кексче). Дори получих и отговор! Та де, бях забравила да си напиша цялото име и годините, но това беше от вълнение, пък и исках да видя колко време ще отнеме да ми напишат отговор-явно си смятат работата за сериозна! хехе, радвам се спр много! Само сега остава да ми харесат някое от нещата...

И тъй като не съм свидлива и завистлива, ще напиша e-mail-а на жената, която провежда конкурса, ако има някой от "вас", който е в настроение за публична изява... На мен това ми е май втори такъв конкурс. От онова за войната не знам кво стана...
irinav7@yahoo.com е адреса. О, като казах адрес, май, а не май, ами наистина забравих да напиша откъде съм! Ох, че съм зле днеска...
P.P. Кики нещо пак се муси. Не ми е до нея пък тогава, нищо не съм направила!

Няма коментари:

Публикуване на коментар