вторник, 13 април 2010 г.

Добре,това беше тъпо от моя страна... да не пиша толкова много време! като се има впредвид колко неща се случиха и колко чернови си лежат на вятъра в папката ми!! Бях на Англия, преди това прекарах един чудесен, макар и кратък ден с Милото в преследване на Радо. Но по-важното е че много.много,много съжалявам, че не съм писала! Имам нещо малко за вас, съвсем съвсем прясно и наистина малко, но просто нямам време:

Смъртта наближава.



Необратимо е и непреодолимо. Единственото нещо,


което може да се направи,


е да се отложи за малко по-дълго.






Придържайки се към рампата, разтвори свободната си ръка, за да усети студенината на падащите капки дъжд. Устните й бяха пресъхнали и цялото й тяло възкликваше на стичащата се по нея хладнина. Излизайки от подлеза, тя забеляза колко пуста беше улицата. Жалкото подобие на дървета хвърляше лунна сянка на тротоара, образувайки размазани фигурки. Кракът й потъна в кална локва, но това не я впечатли особено. Тя джапна на същото място и с другия си крак и бавно изправи тялото си. Беше болезнено до степен, малко над поносимата и тя изпъшка леко. Освободи ръката си и забърса мокрото си лице в прогизналата червена тениска. Лунните лъчи осветяваха тялото на Рейчъл в приказна светлина и иначе слабата й фигура изглеждаше тайнствена и женствена – като нощна жрица. Тя прокара пръсти по дължината на косата си, изцеждайки я от водата и затътри краката си по пътя.

Ииии малко снимки от Англия. (имам много да уча, налегнал ме е мързел и то след ваканция, и ще ми излезе през носа).
Добре,знаете ли,отказвам се от снимките! Това да не ми е фейсбук! Просто една ориентировъчна. И другото-Мило, ако прочетеш това, да знаеш, че се радвам, че четеш Дневниците.
Днес си купих още две книги-С дъх на канела на Никълъс Спаркс (след като Последна песен ми хареса много, а и Тетрадкатааааа ;( ) и Обречена (третата от сагата на училището за вампири,или както е).

Последно: Моля,моля,моля, подкрепете кампанията ми (е,не е моя,но можеше-все пак е на училището ми) против тютюнопушенето. Не знам точно как да я подкрепите ;p , но скоро трябва да има клуб във фейсбук, а и ще правим филм, който би трябвало да излъчват по телевизията... Та, нали знаете, че ако трябва да умра доброволно, за да могат хората да спрат да пушат, бих го направила с най-голямо удоволствие!... Мисъл на деня:
"Да се откажеш от цигарите е най-лесното на света! Аз самият съм го правил над 100 пъти!" - Марк Твен, разбира се...

Няма коментари:

Публикуване на коментар