сряда, 24 март 2010 г.

24.03.2010...!...s

Последните няколко дена съм в изключително добро настроение иии не искам да се правя на тъжна и печална в творбите си, които мисля да сложа туккк. Все пак е почти началото на ваканцията и съм в еуфория. Единственото нещо, което на момента може да ми развали целия кеф е връщането на контролните по геометрия (в случай, че не знаете, аз съм катоооо сляп шофьор в тази "наука"), а така "обичаната" ми госпожа по математика подлярски чака петък, за да стовари тежкия лист пред мен, и аз да напиша още по-тежката оценка в бележника си (която, междувпрочем ще ми развали тотално колекцията от шестички)!
Сега, когато тъкмо съм научила по биология и испански за утре и откривам, че няма да имам достатъчно време да посетя приятелите ми в МОЛА (ест. ;p), аз се намирам в това положение, в което пиша поредната си публикация от скука. Затова, без повече да ви отегчавам, ще ви кажа (малко мои читатели), че на профила си във facebook съм сложила едно ново-новеничко видео клипче на върховната си простотия. Който още не го е гледал и иска, а не ми знае имената там, моля да ми пише лично съобщение или нещо подобно...поне коментар...
Ръката ми трепери, положена на клавиатурата и аз се опасявам от дименция и онова там, както се казваше с треперещите ръце, и затова ще приключвам за сега...
Дума на деня: "козунак" (защото това закусвах)...

Няма коментари:

Публикуване на коментар