четвъртък, 31 декември 2009 г.

Like a virgin... Пиянски нощи, Луната спи!

Леееко съм фиркана,но може да ми се прости,все иска пак е Нова година...
Играх на магическата пинг-понг топка с Калоянчо(аз бях злото чудовище,понякога наричано "ужасна грозотия")- това момченце наистина може да породи комплекси у една подрастваща млада дама!...
Тананикам си под песента : "Like a virgin".... Сами си правете доводите...
Пратих грешен SMS на Йо (моя фр),на който пишеше Честит имен ден,Васи...дотук с вече приготвените SMS-i...
Смимах се с руса перука...хората ме харесаха,ама според мен приличам на долнопробна простотутка...
Очаквайте снимките скоро...забележете чашата в ръката ми!
Пуснаха "Луната спи",доспа ми се...
Няма никой в skypa... Мисля да открадна едно шише шампанско от масата и да отида да се нафиркам с кучето...
Хаххсахх! Пеят някфа пиянска песен "...и изпих парите си..."...
Айде да Ви е честита Новата година и честит рожден ден,Монке!!!

3 коментара:

  1. Еее, тя Монка най- накрая успя да стане на 15 години :D За sms-a мога да кажа само, че и Монка не остава назад...праща ми sms, после ми праща втори, ама на втория започваше Radi.... :D

    ОтговорИзтриване
  2. Знаеш ли защо харесваш най-много тази публикация? Защото съм най-забавна като се напия! Научно доказано!

    ОтговорИзтриване