петък, 25 март 2011 г.

You hurt me, I CRUSH you!!!

Време беше и на мен да ми се случи- да ме изиграе момче! Тъй като съм обещала да не казвам, няма да споменавам конкретности, нито след този пост да допълвам информация (от части защото аз сама ще се прецакам)!
Казано на кратко, едно момче ми каза, че ме харесва...аз му казах, че изпитвам горе-долу същото и той призна, че се е бъзикал!!! Дааам, гадно, а? И на кой друг да се случи...
ЗАТОВА ето някои нови мои принципи:
1.със сигурност ще си хвана гадже (и той ще е 100 пъти по-мъжа от тоя кретен)
2.вече на никого НИКОГО не признавам чувствата си-следователно се предпазвам от унижение и страдание
3.ставам опасна отровна стръв-ще си изкарам яда на всеки глупак, който се хване на въдицата (и без това умея да разбивам сърца)
4.мъжете са гадна твар и ще ги третирам като такава! не че ставам феминистка, но просто ми писна от х-хромозоми и почвам да отвръщам на удара!

Go, SISTER!!  На дали ме насърчавате (дано някои от вас ме подкрепят), но тези правила влизат в действие от СЕГА! Значи това хлапе си няма представа с кого се е забъркало!!!!

1 коментар:

  1. Mi moje da ne zvu4a priqtelski, no smqtam tova za glupavo :D. Za6to 6te si hva6ta6 gadje samo da otmustqva6, kakvo e vinovno novoto mom4e zaradi postupkite na nqkoi glupak predi tova. Drugo -da ne pokazva6 4uvstvata si 6te ti donese pove4e stradaniq, po-dobre da strada6 ot tova koeto naistina 4uvstva6 otkolkoto da jivee6 v neizvestnost kakvo misli drugiq. Nz, vinagi sum se 4udela na tezi hora koito kriqt sebe si za da ne sburkat, az ne moga taka. Mai se pouvlqkoh, no pone za to4ka 4 te podkrepqm :D trqbva da sme gadni s mujete! - iva

    ОтговорИзтриване