неделя, 27 март 2011 г.

Crazy task

За да имам за какво да пиша, нека изпълня това предизвикателство с цел да накарам наш'те да ме помислят за кукуригу. Всеки ден ще правя по едно нещо от списъка и ще докладвам как е минало и дали е имало резултат. (като няма да им казвам, че го правя с научни цели) Ще видим дали накрая ще ме закарат в лудница!
А за как ми мина уикенда ще разправям по-късно (да, на моя език това значи "никога", освен ако не ме накарате много настоятелно). Та, ето и списъка:

HOW TO MAKE YOUR PARENTS THINK YOU'RE INSANE
1.Follow them around the house everywhere
2.Moo when they say your name
3.Run into walls
4.Say that wearing clothes is against your religion
5.Jump off the roof, trying to fly
6.Hold their hand and whisper to them, I see dead people
7.At everything they say yell, Liar
8.Stand over them at four in the morning with a huge grin on your face and...
and say:  "Good morning sunshine"
9.Wear a sticker that says, "I’m a retard"
10.Try to swim on the floor.
 
Започвам от утре, тъй като е Понеделник, а и сега не ми се разправя с наш'те, че ми лазят по тънката струна. 

1 коментар:

  1. Milo moe sestri4e, re6ih i az da probvam sy6toto kato teb ... pone kato ide6 v Karlukovo da ne si sama .. :D:D:D Makar 4e neznam dali i tam ve4e 6te ni priemat kato znaqt kakvi tejki slu4ai sme s tebe ... ;x;x;x :D:D

    ОтговорИзтриване