понеделник, 21 март 2011 г.

За наваксване..

Както може би предполагате, през последните няколко дена се случиха много неща, за които нищичко не съм споменала-например на рождения си ден бяхме на екскурзия (ВСИИИЧКИ ОБИЧАМЕ ЕКСКУРЗИИ, нали?), Мишето ми дойде на гости, изкарахме си страхотен ден, в който я запознах с всичките си приятели.

Понякога се питам дали не правя блога си прекалено личен, а понякога просто ме мързи да ви споделям, но винаги усещам вина, ако не го направя. Не че ме карате, вероятно дори проверявате блога ми по инерция и ви хваща яд, че съм писала нещо и ще трябва да го четете... (надявам се да не е така де, кой би се надявал другояче?) Но чувствам, че ако не пиша тук, няма да се съхраня в никого, та поне да се пазя в интернет пространството!

Ама че странни мисли са ме налегнали, а трябваше да ви говоря за приятните си емоции от изминалите дни...Но е факт, че отново не изпълних обещанието си да направя блога интимен, да ви споделям всичко, та да знаете, че сега през пролетната ваканция ще пътувам до Полша заради един училищен проект. Не че се хваля, но отиваме само двама човека от цялото училище на институционални разноски...Ще бъдем настанени в полски семейства и аз мисля да взема компютъра си, за да ви докладвам за преживяването. Както се казва "Once in a lifetime opportunity"!

Щяхте и да знаете, че бях на тръни от вчера сутринта, защото мама смяташе да напуска работата си без да има приготвена алтернатива. Щяхме да загубим много, но щастието й е най-важното...Току преди малко обаче се разбра, че преговорите в службата й са минали добре и шефовете й са съгласни да увеличат отдела и да разпределят задачите между служителите, а не мама и още един човек да поемат цялата работа на фирмата. Радвам се, че стана така и между другото "наричането" , което ми подариха Ива, Васи, Стефи, Марто и Теодор, ми казваше тъкмо това: "Голям товар ще ти падне от гърдите".

А колкото до прекрасния ни ден с Мишето-нека кажа, че беше незабравим рожден ден, и искам да благодаря на приятелите си от цялото си сърце, задето го направиха такъв (въпреки, че така или иначе няма да го прочетат)! А ето и малко снимков материал:

цялата тайфа нагъва МакДоналдс

в боулинг залата на рождения ми ден

е, нямаше как с Мишето да не се снимаме "по нашенски"

отново "тайфата" на "местопрестъплението"

аз и Васи празнуваме първия ми ден на 17 като си играем с децата на въртележката

1 коментар:

  1. Radii, tova koeto kazva6 ne e vqrno. Proverqvam bloga vseki den i dori muni4ko se draznq kato znam 4e se e slu4ilo ne6to interesno a ti ne si pisala, za6toto vinagi se namira ne6to deto az da sum ispusnala a ti da si vidqla i t. n. Eto naprimer nqma niti red za piknika ot minalata sedmica. Sega ne se 4uvstvai vinovna ako ne ti se pi6e, ama budi sigurna 4e kokvoto napi6e6 6te se pro4ete s interes pone ot men.
    Vasi:)

    ОтговорИзтриване