неделя, 6 март 2011 г.

"Само мислиш, пък не действаш"

Ето ме-лежа си в леглото с празно пакетче шунка и кабел, оплетен в краката. (да, правилно разбрахте-шунка!) Най-ново ми изобретение в кулинарния живот е краставица с пражка шунка на "Тандем". Но с какво ви занимавам?...Честно казано, и аз не знам какво правя...сега и с живота си като цяло. Усещам, че някакси не живея както би могло да се живее, не излизам с приятели почивните дни, защото съм на курсове, а и всички живеем далеч един от друг, не ходя по купони (събиранията ни с Мишето не се броят-тогава винаги е купон), от училище-вкъщи и обратно! И всяка следваща вечер (най-вероятно) ще ме намерите в същото положение като сега. (minus the ham, probably.) И да-много ми е тъпо, но сигурно и на вас не ви е супер, смисъл, редно ли е готините хора (като нас) да прекарват живота в безсмислени занимания? Пф, ако ставаше въпрос, ако бях малко по-смела и импулсивна, бих скочила на някой трамвай за където и да е било и би станало интересно как ще се прибирам после. Но...не съм такава, едно такова пътуване би ми докарало перманентни грижи и вътрешни кръвоизливи, not to mention травмата, която ще ми нанесе за вечни времена, ако не се прибера до седем часа! Но хора-всякакви, както някой си някога е казал, а аз съм си странна птица, ала не е ли именно това, което ме разграничава от другите? Я си представете, че ме виждате на улицата (не ме познавате). Бихте ли отгатнали, че си водя блог, че енджойвам да правя странни неща? Бихте ли прочели в лицето ми, че в момента си мисля как искам да играя хоро в канала, да подложа крак на колоездач, да направя пирует по средата на улицата? О, гарантирам ви, че не бихте!
Може засега да съм "all think-and no do" (странна моя си интерпретация), но някой ден ще направя тези неща! Обещавам ви, а може би и вие ще сте там да гледате!
С обич:
Р.

Няма коментари:

Публикуване на коментар